lördag 9 maj 2015

Tobias berättar en historia

Man skulle kunna tro att, eftersom vi umgås hela tiden då vi bor tillsammans sedan 3,5 år, Tobias mest utbredda historier är berättade för mig. Nej, nej, nej. Jag får av någon anledning sammanfattningen av alla hans historier. Det är först när jag bara "åh, berätta om när Victor gömde sig" som jag får höra heeeela historien.

Det här är hur Tobias berättar historier för andra:
Så polisen kör ner för gatan. Det var en återvändsgränd och jag stod typ här, och här var det som ett litet dike. Så jag tänkte att jag kanske skulle köra över diket, men sen bara nä, det kommer inte gå. Så jag började typ svänga runt moppen lite, typ körde styret åt höger och började backa lite, med Victor bakpå. Polisen bara smög fram med blåljusen på...


Det här är hur Tobias berättar historier för mig:

Tobias:
De har en skitläskig historia på 9gag som folk är helt galna i.

Jag:
Vad handlar den om?

Tobias:
Det ligger en tjej i hans säng.

Denna "historia" berättade Tobias i morse. Nu slog han på tv:n och en dokumentär började precis.

Tobias:
Åh, den här har jag bara sett slutet av.

Jag:
Vad handlar den om?

Tobias:
En kille som dog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar