onsdag 6 maj 2015

Dålig start på dagen

Fick sms av Elin klockan halv åtta på morgonen:

Elin:
Näääääj! Jag glömde mitt aktivitetsarmband idag!!! Känner mig naken.

Jag:
Dubbel otur idag då, med det här vädret också.

(Überregnigt och Elin är trädgårdsmästare och jobbar ute mest hela dagarna).

Elin:
 Ja, inte askul. Men finns inget man kan göra åt så bara att inse att man kommer bli blöt, får ha bra kläder. Tyvärr tappade jag min gummistövel i en vattenpöl på väg till jobbet så den blev full av vatten, sjukt obra.

Jag:
Köp INTE en trisslott idag.

2 kommentarer:

  1. Så jävla onajs med stöveln alltså, när jag såg att det rann in vatten kände jag bara "suck", pallade knappt att plocka upp den… Men sen kom SOLEN innan lunch!

    SvaraRadera
  2. Ja, vad var uppe med vädret igår egentligen? När jag gick till skolan var det november, när jag kom ut var det början av juni. Sjukt oklart klimat!

    SvaraRadera