måndag 4 juli 2011

Jag gör konstiga saker när jag dricker: 1 - slåss

Var på hemmafest hos Elin och Mange igår och började av okänd anledning fäktas med såna där neonlysrör i plast mot Manges kompis Alex. Och då menar jag inte fäktas som i Adam Sandler-seriöst, utan som i facking Jason "the killing machine" Bourne-seriöst. Vi bitchslapade varandra i ansiktet med rören och däremellan var det liksom en riktig och ganska brutal fight om att nå fram, vi stod verkligen och slogs bredvid de andra som dansade. Jag ska också inflika att jag och Alex bara träffats lite snabbt en gång tidigare.
Jag tror att vi till slut (och kanske inte otippat eftersom jag har grymt dålig balans på fyllan) ramlade ihop på golvet och där slöt fred. Jag har stora blåmärken på armarna och ont i några fingrar. Och enligt Elin finns detta tydligen på bild också.

Fylle-Fanny... WTF?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar