torsdag 21 juli 2011

Alexander Ovechkin - Del 3

Nej, ingenting nytt att berätta. Har bara googlat bilder på honom och slagits av hans totala hethet (nytt ord för saol). Kolla djupet på bröstkorgen. Jag får gåshud när jag ser på bilderna, I kid you not! Synd att han bara vägrar kapa den där fula jävla ryssfrillan! Vad är det med ryssar och hår egentligen? Det är som att bad taste exploded and hair fell upon Russia.

Ps: jag har haft en väldigt tråkig dag... Ds.

Men men men men manly men men men, men men men men manly men men men... men men men men manly men! Whoohoohoo-oooo-ooo! Ovi till vänster och Alexander Semin, om jag inte är helt ute och cyklar, till höger.


Okej, suspen drar ju ner hethetsbetyget fatalt på denna bild, men WOW vilken jävla brynja denna karl har! Lite statistik: född 17/9 -85 i Moskva. 188 cm och 106 kg. Säsongen 10/11: 85 poäng (32 mål) på 79 matcher. Har vunnit typ alla troféer som finns.




Med mamma Tatiana som är 2 gånger olympisk mästarinna i basket.




"The goal"



Inte the goal, men ett jävligt coolt mål! Trodde aldrig att jag skulle bli sån här, ni får ursäkta att jag är så tråkig och snackar så mycket hockey! Men sjukt nog så tycker jag att det här målet är... insanely hot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar