lördag 23 juli 2011

Dos and don'ts med Fanny B

Jag har hittat en snygg (eller lång) och trevlig (eller tillgänglig) kille någonstans (men oftast ute på krogen) och flirtandet är i full gång. Det är spännande och nytt och jag vet inte vart det här kommer leda oss (men förmodligen ingenstans). Han säger att han tycker att jag är speciell och han kysser mig. Sen höjer han huvudet över mitt (fast oftast inte så mycket högre, let's be honest) och biter sig i underläppen.

Kras!

Nej, nej, nej! Bita sig i underläppen när man är tänd på någon är inte okej! Det finns ingenting som får mig att tappa lusten mer än när killen biter sig i underläppen. Jag tänker på tonåringar. Jag tänker på sliskiga BMW-körande, guldkedjebärande, ska-prata-om-min-inkomst-hela-tiden-och-prata-om-mitt-jobb-som-säljare-som-att-det-är-ett-eftertraktat-och-coolt-yrke-typer. Jag tänker på porrskådisar.

Big don't: Bit dig inte i läppen när du är upphetsad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar