måndag 7 september 2015

Well, now I've really done it

Tobias brukar spydigt kommentera när jag glömmer kaffet i kapselmaskinen (händer lite då och då att jag sätter på en kopp och sen glömmer den under de 30 sek det tar att brygga). Jag tror att han i själva verket tycker att det är ganska adorable, men jag är väl till stor del ansvarig för att vår kommunikation gått från söt till ironisk och spydig, och han har bara hängt på.

Idag tog jag i alla fall priset. Tobias lärde mig förra veckan att man inte behöver vänta på att maskinen värmer upp innan man trycker på startknappen, man kan trycka på den direkt så börjar maskinen brygga när den är redo.

Idag gjorde jag det och tänkte till och med lite extra på hur praktiskt det där är. Sen glömde jag kaffet tills att jag en kvart senare kom på att jag var kaffesugen. Gick till maskinen för att hämta koppen.

Insåg att jag glömt ställa dit en kopp.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar