torsdag 24 september 2015

Njutningen i att bestämma sig

Jag hatar att vela. Jag har tendens till ångest, och har dessutom dåligt tålamod. Jag har till exempel nu i två månader letat efter ett par stövlar för att kunna lösa problemet med att alla byxor - nu när det är mode med ankelbyxor - är för korta för att bära på vintern. Köpte till slut ett par Johnny Bulls som är väldigt populära bland tonåriga brat-tjejer efter att ha sett dessa på stan. Då vet jag i alla fall hur de ser ut, och de är väldigt enkla och neutrala. Dock är de liiiite hårda, och jag får ont på fotryggen på vänster fot om jag har mina inlägg i skorna. Så jag har klampat omkring i dem hemma i flera dagar och känt efter och velat och bara ååååååååååh ska jag behålla dem eller inte?!

Och nu bara bestämde jag mig för att fuck it, jag hoppas att de töjer sig.

Och då bara...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Den där njutningen i att ha bestämt sig inföll. Jag älskar att bestämma mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar