onsdag 3 augusti 2011

Jag gör konstiga saker när jag dricker: 2 - Vaknar på Mälardrottningen

Vaknade igår morse (en tisdag) klockan sex på morgonen, illamående och i fosterställning tillsammans med tre andra människor i en hytt på Mälardrottningen. Försöker ta mig därifrån, men blir spyfärdig av att stå upp, så jag lägger mig på golvet. Får där för mig att maila en kille och kräva att han bjuder ut mig. Fortsätter in på toaletten (1x1 kvadratmeter) och väntar på att spykänslorna ska avta. Lyckas gräva fram min väska, kliva över hon som sover framför dörren och ta mig i land. Misshandlar sönder ena fotknölen med mina träskor under vinglig promenad till Götgatan där jag tar en taxi. Går hela vägen och förundras över Stockholm, hennes skönhet och vilka märkliga upptåg hon för i min väg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar