onsdag 10 augusti 2011

Hur inne?

Skickat:
Snacka om att jag har halva inne!

Mottaget:
Halva inne? Du är så inne att Paris Hilton skriver hatinlägg på sin blogg om dig.

Skickat:
Haha! Jag är så inne att jag inte hittar ut!

Mottaget:
Så inne att du praktiskt taget är inredning!

Skickat:
Jag är så inne att inte ens Deep Throat kom så långt in!

Mottaget:
Hahahahahaha!!!

Skickat:
Wait, I've got more! Jag är så inne att videodomaren säger upp sig!

Mottaget:
Så inne att utelistan tog självmord.

Skickat:
Jag är så inne att en ytterdörr bara känns onödig.

Mottaget:
Så inne att du kan sälja alla ytterkläder på blocket!

Skickat:
Så inne att ordet "ut" tas ur svenska akademins ordlista.

Mottaget:
Så inne att wikipedia inte tar bort artikeln om dig.

Skickat:
Hahaha! Jag är så inne att jag kan få permanentat hår att bli mode.

Mottaget:
Så inne att Lykke Li-knuten känns passé.

Skickat:
Så inne att utomhus hatar sig själv och skär sig i handlederna i mörkret i badrummet.

Mottaget:
Hahahahahaha!

Skickat:
Ok, I'm done.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar