söndag 5 juli 2015

Tjejvansbro

Då var tjejklassikern avslutad idag efter tjejernas vansbrosim. Personligen körde jag det på 26.52 (tror jag att det var) med ett brutet nyckelben. Ortopeden gjorde tydligen ingen skillnad på spricka och benbrott, men sa i tisdags att axeln läkte fint och hade inga problem med att jag skulle simma.

Så jag körde på, men kunde dock inte ta några crawl-tag vilket gjorde omkörningar under simningen lite svåra.

I övrigt gick det bra för alla deltagarna förutom för mamma som fick panik av alla människor, men som två pauser vid bryggan till trots tog sig i mål.


Inför loppet. Mamma, Elin, jag, Malin H och Malin S.


Alla medaljer på plats. Ska hjälpa till att peppa inför hela klassikern nästa år.


På podiet med medaljer runt halsen.


Bjussar även på "en sån där bild där ingen blev bra".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar