onsdag 22 juli 2015

Ömhetsbetygelser

Två saker händer med mig när jag dricker: först blir jag väldigt kärleksfull. Om jag sen fortsätter dricka blir jag väldigt ledsen.

I måndags var jag ute och tog några öl med ett gäng klasskompisar och kom hem lagom lullig. Alltså väldigt kärleksfull. Det hjälper ju inte heller att Tobias varit så jävla underbar den senaste tiden och att vårt förhållande är på topp. Han skulle upp tidigt i tisdags för att åka till Riga på svensexa och hade lagt sig tidigt.

Jag (kryper ner i sängen bredvid Tobias):
"Jag älskar dig så mycket. Jag älskar dig för att du är så otroligt omtänksam. Du tar hand om mig så himla bra. Du får mig att känna mig så älskad. Jag kan alltid lita på dig. När det verkligen gäller ger du alltid hundra procent, du förstår mig och anstränger dig för att kompromissa. Du är så rolig och smart och duktig. Du är bäst, jag älskar dig så mycket. Du är världens bästa pojkvän."

Tobias mm:ade och sen låg vi tysta. Efter några sekunder drog Tobias ett djupt andetag och sa:

"Diskmaskinen är ren."

Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar