måndag 23 maj 2011

Mina stora grafik-skräcker


  • Att jag ska skriva fel liga på en stormatch, typ Man U-Real Madrid som Premier League

  • Att jag ska skriva Slöddertälje istället för Södertälje

  • Att jag ska skriva Stroke istället för Stoke

  • Att jag ska skriva fel i tabellen under slutspel eller stora turneringar

  • Att jag ska skriva fel namn på en skitstor idrottsstjärna, typ Peter Forslund istället för Peter Forsberg

  • Att jag ska stava fel på någon i ett svenskt landslag, typ Thornberg på Thörnberg (eftersom de skriver utan å, ä, ö i de internationella laguppställningarna)

  • Att jag ska stava rätt på alla svenska spelare, men fel på skitmånga i typ irakiska landslaget

  • Att jag ska skriva fel ställning på min egen match i resultatskylten

  • Att jag ska skriva fel lag på en spelare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar