tisdag 28 april 2015

Tentatristess

Jag har en dag kvar innan tentan i socialpolitik ska in och OH MY GOD I'M SO FUCKING TIRED OF THIS FUCKING TENTA! Motivation och ambition ligger och skvalpar skrämmande nära kölen, och jag fattar typ inte vad det är min lärare vill mig. Vad är det här för frågor, aaaaah?!

Hur som helst har jag varit i Arninge och lämnat in bilen för lite omlackering eftersom jag råkade köra in i en betonggris två dagar innan en köpare skulle komma och kolla på den. Suck. Måste i alla fall fortsätta plugga nu men JAG VILL INTE! Därför tog det lite extra lång tid att samla ihop mig för att sätta mig och plugga.

Jag var först tvungen att sparka ut i luften, sen visade jag med händerna att Tobias i skottlinjen för sparken skulle föreställa sig att min tenta stod där. Sen re-enactade jag mitt bodypump-pass från tidigare idag med en osynlig, astung skivstång för att visa hur sjukt stark jag var. Sen tog jag en filt och började gå omkring som en GOT-härskare och leta efter hörlurarna. Sen var jag tvungen att tända lampan och skrika för det var ju så ljust. Sen var jag ju också tvungen att berätta hur lite jag ville plugga. Igen.

Ni vet den där gränsen, när man går från att vara rolig och söt till att enbart vara störig?

Jag nådde den gränsen när jag jättehögt började sjunga "because you're AMAZING, just the way you AAAAAARE!".

Så nu var jag ju bara tvungen att skriva det här inlägget. Men nu ska jag skriva om ATP-pensioner! Så fort jag hittat pappret med tentafrågorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar