söndag 27 oktober 2013

En natt med Zlatan

Hela morgonen hade jag en omfattande dröm om att Zlatan hade börjat jobba på redaktionen och att han och jag höll på att goofa runt lite på jobbet. Han var supercharmig och rolig och öppen och bara helt fantastisk. Sen hamnade vi i ett badrum och höll på att skämta, och han kom nyduschad med en handduk runt midjan och tittade intensivt på mig och sa att det bara var någonting med mig som gjorde att han inte kunde hålla sig borta från mig, och han kom närmare så att jag hade honom precis framför mig och väggen i ryggen och han bad om att få kyssa mig...

Och då kom en liten röst i mitt huvud som sa:
"Men Fanny, du har ju pojkvän. Det är inte okej att stå här och hångla med Zlatan."

Och jag svarade:
"Men det är ju bara en dröm."

Och rösten sa:
"Men du ska inte ens drömma om att kyssa andra killar, det är nästan otrohet det också."

Och så vaknade jag. Det var så mycket lättare att drömma när man var singel...

Sluta se på mig så där, Zlatan, jag kan inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar