torsdag 20 augusti 2015

Ny blogg (igen)

Nu börjar det nästan bli löjligt hur många bloggar jag startat (fyra). Men jag gillar skarpt att skriva, på denna blogg mest trams, men även om träning. Nu när jag bestämt mig för att (försöka) göra en Svensk Klassiker tänkte jag att en till blogg blir ett forum för mig att ha en träningsdagbok samt även avlasta denna blogg från tråkigt träningsprat.

Jag noterade att jag råkat publicera ett inlägg tänkt för träningsbloggen här igår, men den hade ju faktiskt hela fem views (woohoo!) så det får ligga kvar. Ledsen annars att jag inte skriver så många roliga anekdoter nu för tiden, det är jobb, jobb, jobb upp över öronen. Men imorgon ska jag hänga med taxvalpen Åsa på jobbet, så jag kanske kan erbjuda några söta valpbilder i alla fall.

Om du vill läsa klassiker-bloggen kan du göra det på fannyssvenskaklassiker.blogspot.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar