måndag 9 augusti 2010

Jag är lite kär...



...i Emily Blunt. Hon är en underbar skådespelerska, mycket mångfacetterad då hon är briljant både som den näbbiga assistenten Emily i Djävulen bär Prada, och som den unga och egna drottning Victoria i The young Victoria, som jag för övrigt såg här om dagen och starkt kan rekommendera då inte bara Blunt var lysande, utan även musiken och också mycket bra foto och klippning. Och Paul Bettany, det var länge sen jag såg denne, en av mina favoriter.


Utöver att Blunt är en bra skådis är hon också så unikt vacker, ett sorts värdigt utseende. Hon känns väldigt down to earth och varm. Sen hjälper det min vackra bild av henne att hon är tillsammans med John Krasinski (Jim från amerikanska The Office) en aning också...


Fem miljarder solar till henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar