lördag 1 mars 2014

Säkra tecken på att jag varit borta i tre veckor


1. Det är damm i hela lägenheten eftersom Tobias och dammsugaren har samma relation som Peter och kycklingen i Family Guy.

2. Det är inga saker framme. I vårt förhållande har en mycket saker och en har nästan inga saker alls. Gissa vem som är vem.

3. Halva badrumsspegeln är vit av intorkade vattendroppar eftersom det är jag som är ansvarig för att rengöra badrummet.

4. När ångan lagt sig över spegeln ser jag något skrivet i imman. Ett kärleksbevis: "BAJEN".

5. En vanlig kväll: jag tusenfot-glider över på Tobias sida i sängen för att gosa. Tobias tittar på The Universe.
Efter att jag varit borta i tre veckor: Tobias tusenfot-glider över på min sida så att jag nästan ramlar ur sängen medan jag redan håller på att dö av trötthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar