onsdag 13 februari 2013

En riktigt bra pojkvän

I helgen mådde jag dåligt och tyckte att Tobias inte ställde upp 100% för mig och blev väldigt ledsen.

I förrgår när jag kom hem från jobbet hade han städat heeeela lägenheten inför min födelsedag imorgon. Plockat undan, diskat, dammsugit, torkat golvet i badrummet, skrubbat handfat och toa, rubbet. Helt enkelt sparat in en halv dag i förberedelser för mig som ska handla, laga mat och baka också.

Det här är en av Tobias bästa egenskaper. Det är inte det att allt han gör är klanderfritt. Det är det att när jag blir ledsen eller irriterad så är han så ovanligt villig att granska sig själv, kompromissa och ändra på saken. Han gör det bättre än någon annan jag någonsin träffat. Och jag älskar det hos honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar