onsdag 5 maj 2010

Chatta

Jag är usel på att chatta. Jag tycker om att prata, människa till människa. Så börjar alltid någon chatta med en, så skriver man ett svar, så får man ingenting tillbaka för människan som började prata med en chattar med 17 andra människor som är roligare/viktigare än en själv. Men nu har jag precis avslutat en riktigt givande chatt-diskussion, så nu kanske jag ska börja chatta lite mer?

Jag ska ju flyga till Mannheim för att jobba på hockey-VM imorgon, så Hannes var en ängel och skickade väderkartan över Mannheim i en länk till mig (8 grader och regn). Då skrev jag att jag tycker att det regnat på mig för lite i år, så jag är ju överlycklig, hoppas att det blåser mycket också. Då skickade han en länk till ett youtube-klipp av plan som försöker att landa trots kastvindar. Dialogen följer:

F
Tur att de har spypåsar i stolsfickorna

H
Japp

F
Du menar "lars"

H
Lars

F
Så jävla lars. Lars hela vägen in i kaklet

H
Jag heter faktiskt Lars

F
Ja.... spännande

H
Lars

F
Så jävla lars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar